In mijn vorige blog schreef ik over het PDR-team dat zichzelf opnieuw heeft uitgevonden. We lieten daar een open einde over onze PR-toolkit. Die gereedschapskist gaat over onze aanpak en die is dynamischer dan ooit! Het updaten van die aanpak is cruciaal. Zowel voor het succes van onze klanten als voor ons eigen werkplezier. Daar kwam ik bijvoorbeeld achter toen we vorig jaar thuis aan het klussen waren:
Met de schuurmachine van mijn vader ging ik het hele huis door, met als gevolg dat ik de rest van de dag het gevoel had dat mijn handen sliepen. Uiteindelijk kochten we toch zelf een schuurmachine. Ik heb een paar keer gecheckt of het ding het wel deed, want ik voelde bijna geen trilling en had geen slaaphanden. Tjah, soms is gereedschap toe aan vervanging.
Datzelfde hebben we met de PDR-gereedschapskist. We zochten een manier om nog betere resultaten te halen en ze te meten. Daarom hebben we onze toolkit de afgelopen tijd leeggegooid, schoongemaakt, uitgezocht, aangevuld en opnieuw ingedeeld. Zo ga je eens iets anders pakken dan die schuurmachine die er al lag. Dat werkt niet alleen inspirerend voor onszelf, maar ook voor onze klanten die vol enthousiasme de samenwerking met ons aangaan of voortzetten.
Die nieuwe aanpak verschilt per situatie, je gebruikt immers ook niet voor elke ondergrond dezelfde dikte schuurpapier. Wil je toch een idee krijgen? Kijk dan eens naar onze andere cases.