Ik ben blij met 2015, wat een jaar, nu al! Dit jaar mochten we bij PDR diverse nieuwe klanten verwelkomen en hebben we onszelf opnieuw uitgevonden. Twee ontwikkelingen die onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Waarom? Nieuwe klanten inspireren, dagen uit, maken het ons soms (op een leuke manier) moeilijk en daar worden we weer beter van. Dat heeft in het afgelopen half jaar tot inspirerende veranderingen geleid. Tijd om er een paar uit te lichten!
Om te beginnen bij het begin, ik heb een soort haat-liefdeverhouding met new business. Dat komt voornamelijk doordat ik niet echt een verkoper ben. Ik geloof in onze aanpak en die aanpak trekt klanten aan. Ik kan je niet overtuigen met mooie plaatjes en loze beloften en de ‘zoveel stappen naar succes’ bestaan niet. Gelukkig, anders was de uitdaging snel weg.
Daarom ben ik zo blij met onze corporate presentatie. Die laat zien waarom wij doen wat we doen, hoe we dat doen en wat dat concreet inhoudt. De waarom is nog steeds onze drive: jouw bedrijf naar een hoger niveau tillen. Dat niveau bepaal jij, de weg ernaartoe vinden we samen!
De hoe en wat zijn onderdelen die steeds veranderen. Dat brengt me op de tweede verandering, onze aanpak of eigenlijk onze PR-toolkit. Die hebben we eens flink overhoop gegooid. Wat dat voor effect heeft, vertel ik in mijn volgende blog!