In deze blogserie lichten wij trends in communicatie uit. De eerste trend van deze serie: De netwerksamenleving.
We zijn allemaal onderdeel van een netwerk. Wat ons interesseert, daar willen we ons graag aan verbinden. Voorbeeld? Neem onze collega die lid is van een zwemvereniging, bij een hiphopdansgroep zit of liefhebber van Bach is?
Speel jij in op de interesse van jouw klant? Laten we samen ontdekken wat voor jouw relaties van betekenis is. Speciaal voor hen creëren we relevante tips, foto’s en video’s die hen enthousiasmeert. We noemen dat customized content.
Wees optimaal op de hoogte van de verwachtingen en interesses van jouw klant. Dialoog is dan onmisbaar. Vraag jezelf dus af: wat drijft je klant? Ben jij onmisbaar voor je opdrachtgever? Inspireer en verras jij hen regelmatig? Met gepersonaliseerde content maak jij je klant tot ambassadeur.
Weet je wat zo fijn is? In de netwerksamenleving kunnen we veel informatie achterhalen over de interesses van jouw klant. Aan de hand van big data en CRM-software categoriseer je doelgroepen. Vervolgens maken we samen gepersonaliseerde content die jouw klanten in het hart raakt. Benieuwd wat PDR voor jou kan betekenen? Neem dan contact met ons op!
In welk netwerk zit jij?
Inmiddels verschenen er meerdere blogs in deze blogserie: