Positionering en naamsbekendheid

Case

Wasco positionering

Adviseurs van dit project

Peter Pors
Peter Pors

Positionering en naamsbekendheid

PDR public relations ondersteunt Wasco bij de ontwikkeling en uitvoering van een goede communicatiestrategie. We gebruiken hiervoor een praktisch plan met heldere doelstellingen en schrijven en verzenden regelmatig persberichten.

Nieuwe diensten lanceren

Naast de PR ontwikkelt PDR regelmatig communicatiestrategieën om nieuwe diensten onder de aandacht te brengen. Zo komt Wasco ook steeds meer in beeld bij specifieke sectoren, zoals hotels.

Media-aandacht in heel Nederland

Met heldere doelstellingen en kernboodschappen bouwden we een stevig fundament voor allerlei communicatie-uitingen. Regelmatig redigeren we teksten en schrijven we persberichten over innovaties en nieuws bij Wasco. Kijk bijvoorbeeld eens naar het interview op logistiek.nl dat werd aangevraagd dankzij het persbericht over de RFID chiptechnologie. Maar ook berichten over de nieuwbouw worden positief ontvangen door de media.

Andere cases

Verantwoorde
voeding

Gelukkiger leven

voor iedereen

 

Meer info

Duurzame
leefomgeving

Draagvlak voor

innovaties

 

Meer info

Schone
technologie

In een

veranderende wereld

 

Meer info