Adviseurs van dit project
De telefoon gaat: “Je spreekt met Frans van der Maas, wij spraken elkaar een aantal maanden geleden over een vastgoedproject in de Foodvalley.” Herkenning aan de andere kant van de lijn. “Echter, daar bel ik niet voor. Ik ben samen met mijn compagnon Reinout Kuus bezig met een nieuw concept. Ook in de vastgoedmarkt, maar helemaal gericht op vitaliseren, verduurzamen en meer rendement. Kunnen jullie ons helpen met het in de markt zetten van dit concept?” Mooie klus en het past goed bij het DNA van PDR. Bij zo’n traject komt flink wat kijken: een merknaam, een corporate story, SEO-webteksten, een website, een huisstijl en een direct-mailing naar het bestaande netwerk van Reinout en Frans. Voor de website en huisstijl werkten we samen met een externe vormgever.
De naam is altijd een ding. Logisch, je neemt het woord een heel aantal keren per dag op je lippen. Dat moet goed klinken en iets van jezelf zijn of worden. Vastgoed, vitaliteit, groen, rendement, we kauwden op de woorden. Tijdens de brainstormsessie borrelden er allerlei ideeën op. Het moest uniek zijn, maar wel duidelijk maken waar het merk voor staat. Uit de kernwoorden Office en Efficiency kwam de unieke samenstelling. Eureka: Officiency. Voor vitaal vastgoed. De laatste drie woorden vormen de pay-off, die in het huisstijldesign vastgemaakt is aan het logo.
Als de naam eenmaal valt, dan gaan de andere zaken ook lopen. Na een goed gesprek met Frans en Reinout was de corporate story een eitje. Het was heel duidelijk waar Officiency voor stond. Officiency helpt vastgoedeigenaren met het optimaliseren van drie dingen:
Alles is gericht op vitaal vastgoed, met uiteindelijk rendement voor de vastgoedeigenaar. Uit de corporate story volgde de SEO-webteksten. De feeling was er, het plaatje begon steeds meer te kloppen. Als het vervolgens opgemaakt is en online staat, kijk je met een tevreden gevoel terug. PDR werkte met veel plezier en energie aan dit project. Wil je meer weten over Officiency? Neem gerust een kijkje op www.officiency.nl.
Heb je een gat in de markt gevonden? Breng het aan de man! Wij denken graag mee over hoe wij jouw nieuwe concept in de markt kunnen zetten. Bel of mail gerust voor een afspraak, de koffie staat klaar.