Adviseurs van dit project
PDR public relations zette makelaarsconcept Karakter Makelaars op de markt voor Dick van Ee. MooiMerk en PDR gingen de uitdaging aan voor de makelaar die zich focust op jaren 30 woningen. PDR aan de tekstzijde en MooiMerk met bijpassende fotografie, design en website.
Dick vindt dat mensen een huis echt moeten beleven als ze er gaan kijken. Geen vluchtige rondleiding, maar een kop koffie op de bank. PDR ging daarom voor de slogan ‘Liefde voor jaren 30 woningen’. Die liefde kreeg inhoud door overal aandacht voor koper en verkoper te laten zien door middel van storytelling. Welke historie zit er achter een huis? Wie heeft er gewoond? Zijn er nog tekeningen, kasboekjes of woningelementen van vroeger? Die retrostijl en knipoogjes naar de jaren 30 kregen vorm in tekst (PDR) en beeld (MooiMerk) op de website en corporate folder.
Karakter Makelaars focust op Barneveld en omgeving. Vandaar dat PDR persberichten stuurde naar media in die regio. Burgemeester van Barneveld, Asje van Dijk, verrichtte de openingshandeling. Uiteindelijk staat een sterke positionering, een sterke huisstijl met karakteristieke teksten en stond Karakter Makelaars diverse keren in de regionale kranten, waarop veel reacties kwamen.
Sta je ook op het punt om nieuwe ideeën bekend te maken aan Nederland? PDR helpt je graag met een effectieve positionering met bijbehorende strategie. Kies bijvoorbeeld voor een leuke kick-off: een dag vol creatieve brainstorms en uitwerkingen bij PDR op locatie. We spreken je graag!