Promotie Nederland BV

Blog

Promotie Nederland BV

Op dit moment maakt de promotiemachine voor de BV Nederland overuren. De reden? De hele wereld wil meegenieten van ons historische moment: de troonswisseling. Meer dan 1.000 redacteuren uit de hele wereld overspoelen Amsterdam al twee dagen om een glimp op te vangen van de abdicatie en de inhuldiging. Daarnaast is de NOS met 500 mensen en 160 camera’s ter plaatse om elke seconde vast te leggen. 

Droomverhaal
Morgen zijn miljoenen mensen getuige van een prachtige ceremonie met hoogwaardigheidsbekleders uit de hele wereld. Beelden van prachtige gewaden, een rijkelijk versierde kerk en drie vertederende prinsesjes vliegen de hele wereld over. Een uniek, authentiek verhaal met twee tot de verbeelding sprekende hoofdpersonen zet Nederland in één klap wereldwijd in de belangstelling. Dat is de droom van iedere PR-adviseur! 

Koning-koopman
Koning Willem-Alexander heeft de afgelopen jaren al laten zien dat hij zich graag inzet voor Nederland BV. Op zijn talloze reizen naar het buitenland gaat steevast een grote delegatie ondernemers mee. Recent liet hij zich in een interview zelfs ontvallen dat zijn bezoeken een belangrijk economisch karakter hebben. Hiermee toont Willem-Alexander zich een waardige afstammeling van zijn voorvader Koning Willem 1 die de bijnaam koning-koopman kreeg. 

Oranje toekomst
Mensen die klagen dat de abdicatie en de inhuldiging veel geld kost, wil ik vragen om even te wachten met hun oordeel. Welke PR-adviseur kreeg het eerder voor elkaar om met vijf miljoen euro een verhaal neer te zetten dat wereldwijd door miljoenen mensen live werd gevolgd?
Oranje verbindt mensen, zowel landelijk als internationaal. Onze nieuwe koning is, net als zijn moeder, een prachtig visitekaartje voor Nederland BV. 

Wij wensen onze nieuwe koning een hele mooie toekomst!

Verantwoorde
voeding

Gelukkiger leven

voor iedereen

 

Meer info

Duurzame
leefomgeving

Draagvlak voor

innovaties

 

Meer info

Schone
technologie

In een

veranderende wereld

 

Meer info