Positieve publiciteit bij terugroepacties

Blog

Positieve publiciteit bij terugroepacties

ProductIP organiseert op 9 september 2014 het congres 'Onderscheid maakt het Verschil'. Tijdens dit congres gaan diverse sprekers in op de kansen die terugroepacties en veiligheidswaarschuwingen bieden voor de communicatie met de klant. Onder andere Lars Wallström, Risk Communication Advisor van IKEA komt over uit Zweden om te vertellen hoe de Zweedse meubelgigant terugroepacties inzet om consumenten aan zich te binden.

PDR public relations verzorgt de communicatie rondom het evenement. Onder andere met een persbericht over de inhoud, uitnodigingen voor de media en videoboodschappen van een aantal sprekers.

Ronald Kleverlaan

Edit: Onder andere Sport-partner.nl, Retailnews.nl, Kinderopvangtotaal.nl en Interieurjournaal.com plaatsten berichten over Onderscheid maakt het Verschil.

Verantwoorde
voeding

Gelukkiger leven

voor iedereen

 

Meer info

Duurzame
leefomgeving

Draagvlak voor

innovaties

 

Meer info

Schone
technologie

In een

veranderende wereld

 

Meer info