IJzersterke contentstrategie voor Tauw

Blog

IJzersterke contentstrategie voor Tauw

In maart maakte advies- en ingenieursbureau Tauw de keuze voor een actieve samenwerking met PDR public relations. Wij ondersteunen Tauw met de ontwikkeling van sterke content rondom het merk en CEO Annemieke Nijhof. Met een gefundeerde aanpak benaderen we media en medewerkers structureel met nieuws, de visie van het bedrijf en de CEO en opvallende projecten in binnen- en buitenland.

In het voortraject hebben we veel energie gestoken in het bouwen van een strategie waarmee wij onze meerwaarde voor Tauw kunnen bewijzen. Inmiddels hebben we met het bekendmaken van de jaarcijfers de eerste stap gezet in de uitvoering. Dat is natuurlijk de kers op de taart!

Scenario’s

Naast inspelen op geplande issues, zoals de bekendmaking van jaarcijfers en publiciteit rondom de waterschapsverkiezingen, gaat PDR diverse scenario’s voorbereiden voor onvoorziene actualiteiten. Denk hierbij aan hittestress in stedelijk gebied en grootschalige wateroverlast in het voorjaar.

Content is king

Wij geloven dat we met sterke blogs, persberichten, social media updates en opinieartikelen de vindbaarheid en het imago van Tauw kunnen versterken. We combineren dit met videocontent waarin Annemieke Nijhof haar visie geeft op de wereld, de markt en het bedrijf om zo ijzersterke communicatiemiddelen te creëren.

Verantwoorde
voeding

Gelukkiger leven

voor iedereen

 

Meer info

Duurzame
leefomgeving

Draagvlak voor

innovaties

 

Meer info

Schone
technologie

In een

veranderende wereld

 

Meer info