Iets met content 'moeten'

Blog

Iets met content 'moeten'

Content. Tegenwoordig worden we dagelijks met deze term om de oren geslagen. En terecht. Maar iets met content moeten is hetzelfde als eigenlijk je bureau op moeten ruimen. Iets dat ‘eigenlijk' moet, bezorgt je een ongemakkelijk gevoel. Het geeft al helemaal geen handvat om aan de slag te kunnen.

Voor ieder bedrijf is het creëren van content een ander proces. Gelukkig maar! Anders konden we prima wereldwijd met één Twitter-account doen. Ervaring leert dat het best lastig is om middenin een organisatie te werken en vanuit die positie content te creëren. Niet omdat het bedrijf niets te vertellen heeft, maar wel omdat de boodschap volledig langs de doelgroep heenvliegt. Als de ontvanger jouw content niet interessant vindt, is het verspilde moeite.

Een sparringpartner biedt een belangrijke meerwaarde. Iemand buiten de organisatie, die op de stoel van de ontvanger gaat zitten. Iemand die interessante, sfeervolle of formele content maakt van ‘platte’ verhalen van een bedrijf. PDR public relations is voor diverse organisaties die sparringpartner.

Benieuwd hoe wij dit aanpakken? Lees het op http://www.pdr.nl/diensten/content-strategie.

Verantwoorde
voeding

Gelukkiger leven

voor iedereen

 

Meer info

Duurzame
leefomgeving

Draagvlak voor

innovaties

 

Meer info

Schone
technologie

In een

veranderende wereld

 

Meer info