FoodPR: een smakelijk imago

Blog

FoodPR: een smakelijk imago

Voor organisaties in de foodsector is een smakelijk imago belangrijk. Dus ook voor kaas- en zuivelboerderijen. Een goed imago bindt klanten en trekt nieuwe consumenten aan. Public Relations is hierbij het sleutelwoord. Maar hoe zet je PR in bij het bouwen aan een passend imago?

Marc Janssen en Mirjam Talens hebben zich gespecialiseerd in PR voor de foodsector. Zij delen deze kennis graag. Tijdens een interview met Henk ten Have van het vakblad De Zelfkazer gaven zij dan ook diverse praktische tips om aan de slag te gaan met PR.

Het resultaat is een inspirerend artikel voor ondernemers in de foodsector. Bent u benieuwd naar het interview? Download dan nu het artikel uit De Zelfkazer.

Bekijk ook onze specialisatie FoodPR

Verantwoorde
voeding

Gelukkiger leven

voor iedereen

 

Meer info

Duurzame
leefomgeving

Draagvlak voor

innovaties

 

Meer info

Schone
technologie

In een

veranderende wereld

 

Meer info