Eén persbericht = geen persbericht

Blog

Eén persbericht = geen persbericht

Hoera! De crisis is officieel voorbij. Tenminste, als we kijken naar waar onze klanten mee bezig zijn, is dat onze enige conclusie. We durven weer te investeren in mensen, in middelen en in communicatie. Toch zijn consumenten en redacties niet stil blijven zitten de afgelopen jaren. Hoe moeten we nu de markt benaderen om gezien te blijven worden?

Parkeren voor de deur

Stel: je leest een artikel in de krant over de nieuwe Volvo V60 Plug-in hybrid. Super-verantwoord natuurlijk en dankzij je stroomkabel mag je overal naast de deur, bij het oplaadpunt, parkeren. Ook nog eens heeeeel praktisch dus. Maar is één artikel voldoende om naar de dealer te rennen en er een te bestellen?

De praktijk

Wij zien dat één prikkel niet voldoende is voor conversie. Daarom is onze stelling ‘Eén persbericht = geen persbericht’. Als je jouw organisatie echt in de kijker wilt spelen, is het belangrijk om te kiezen voor een aanpak waarin verschillende communicatiemiddelen geïntegreerd samenwerken. Zo kunnen ze elkaar versterken en focus je op conversie.

Goud in handen

Verstuur je dan een persbericht, dan opent dit bij redacties de eerste deur. Het tweede persbericht laat zien dat je écht verstand van zaken hebt en bij het derde persbericht begrijpen ze dat je een serieuze partner bent met een heldere visie. Omlijst je die persberichten met aansprekende video’s, overtuigende testimonials, blogs van experts op je vakgebied, begrijpelijke infographics, levendige foto’s en briljante updates op social media, dan heb je goud in handen.

Wij adviseren je graag bij de juiste strategie, het creëren van content en het distribueren van jouw boodschap. Het resultaat? Gezien worden, besproken worden en meer röhring rondom jouw merk. De gevolgen voor je bedrijfsresultaat blijven niet uit. Dat beloven wij.

Verantwoorde
voeding

Gelukkiger leven

voor iedereen

 

Meer info

Duurzame
leefomgeving

Draagvlak voor

innovaties

 

Meer info

Schone
technologie

In een

veranderende wereld

 

Meer info