Het is niet te missen: moederdag komt eraan. Op televisie zie je daarom ontzettend veel parfumreclames, in de krant lees je dat je nu toch echt een bosje bloemen moet kopen en op internet krijg je gepersonaliseerde reclames om je moeder aanstaande zondag eens flink in de watten te leggen.
Creatieve inhakers met een duidelijke link naar actualiteit. Veel mensen denken vaak op het laatste moment aan het aanschaffen van een cadeau. Hoe zorg je er dan voor dat juist jouw product onder de aandacht komt? PDR public relations kent de juiste ingangen. Wij ondersteunen je graag bij het opstellen van een goede strategie om op het juiste moment in de spotlights te staan.
Moederdag kan in de agenda voor volgend jaar. Maar er zijn nog talloze andere bijzondere dagen waar je op kunt inhaken. Wat denk je bijvoorbeeld van vaderdag, de examens, de zomervakantie, back-to-school en dierendag. Allemaal prachtige kansen om publiciteit te creëren, pakken en verzilveren. Mogen wij je hierbij van dienst zijn?