Adviseurs van dit project
PDR public relations verzorgde de PR rondom de lancering van Invited BV. We zetten reviews, persberichten en praktijkvoorbeelden in om iedereen kennis te laten maken met dit slimme deurslot.
Fans van gadgets en techniek kregen de primeur. Deze early adopters konden reviews lezen op hun favoriete blogs, websites en in magazines. Vervolgens kregen vakmedia in bouw en techniek een persbericht op maat. Titels over wonen en lifestyle kregen vooral informatie over het dagelijks gebruik van zo’n handig slot. Met hen was ook intensief contact over advertorials en winacties. Ook regionaal, in landelijke nieuwsmedia (Telegraaf) en bij titels voor senioren kwam Invited uitgebreid aan bod. Bij de laatste ontstond zelfs een extra verkoopkanaal dankzij de PR-activiteiten.
We merkten al snel dat er voor Invited heel verschillende doelgroepen zijn. Vandaar dat we al die mensen indeelden op interesse. Zo konden we iedere blogger, journalist en redactie maatwerk bieden. Daarnaast interviewden we diverse consumenten die Invited al een tijdje gebruikten. Al die content bood volop mogelijkheden om de pers te bereiken en op social media leuke updates te delen.