Pluggerz kiest voor PDR public relations

Blog

Pluggerz kiest voor PDR public relations

Sinds januari dit jaar werkt PDR public relations voor Pluggerz, onderdeel van Comfoor B.V. uit Doetinchem. Pluggerz gunt iedereen gehoorbescherming, om blijvende gehoorschade te voorkomen. De rol van PDR: werken aan naamsbekendheid om gezond horen talk-of-town te maken in allerlei communities. Van discotheek tot klusomgeving, van slaapkamer tot zwembad.

Wat PDR daarvoor inzet, is een state-of-the-art-mix van communicatietools: een strategisch uitgedachte contentkalender, communitygerichte contentcreatie, on- en offline free publicity en natuurlijk inspelen op trends, PR-kansen en actualiteiten. Genoemde contentkalender zal, uiteraard voorzien van een couleur locale, ook uitgezet worden in België en Duitsland.

Jeroen Verdam, CEO bij Comfoor/Pluggerz over de samenwerking: “Ik zie allerlei synergievoordelen in deze samenwerking, met Crowdmedia als online marketingbureau, Emotion als merkstrategie- en creatiebureau en PDR vanuit de rol als content- en PR-bureau. Vanuit eigen expertise werken aan een gemeenschappelijk en meetbaar doel!”

Verantwoorde
voeding

Gelukkiger leven

voor iedereen

 

Meer info

Duurzame
leefomgeving

Draagvlak voor

innovaties

 

Meer info

Schone
technologie

In een

veranderende wereld

 

Meer info