Sinds januari dit jaar werkt PDR public relations voor Pluggerz, onderdeel van Comfoor B.V. uit Doetinchem. Pluggerz gunt iedereen gehoorbescherming, om blijvende gehoorschade te voorkomen. De rol van PDR: werken aan naamsbekendheid om gezond horen talk-of-town te maken in allerlei communities. Van discotheek tot klusomgeving, van slaapkamer tot zwembad.
Wat PDR daarvoor inzet, is een state-of-the-art-mix van communicatietools: een strategisch uitgedachte contentkalender, communitygerichte contentcreatie, on- en offline free publicity en natuurlijk inspelen op trends, PR-kansen en actualiteiten. Genoemde contentkalender zal, uiteraard voorzien van een couleur locale, ook uitgezet worden in België en Duitsland.
Jeroen Verdam, CEO bij Comfoor/Pluggerz over de samenwerking: “Ik zie allerlei synergievoordelen in deze samenwerking, met Crowdmedia als online marketingbureau, Emotion als merkstrategie- en creatiebureau en PDR vanuit de rol als content- en PR-bureau. Vanuit eigen expertise werken aan een gemeenschappelijk en meetbaar doel!”