Communicatie vanuit passie

Annemieke Nijhof geeft als CEO leiding aan Tauw vanuit haar persoonlijke drijfveren. Hierdoor is ze extreem bevlogen over alles wat ze doet. Dus niet alleen bij Tauw, maar ook bij de nevenfuncties die ze bekleedt. Met haar passie voor het vak van ingenieur zoeken we regelmatig de media op om actualiteiten te duiden. We zorgden bijvoorbeeld voor een samenwerking tussen het FD en Annemieke Nijhof. Dit resulteerde in een mooi persoonlijk profiel.

Content als basis

Content is leidend in onze aanpak. We werken aan een strategie voor de lange termijn. Daarom bouwen we aan sterke, inhoudelijke verhalen die het merk Tauw en de persoon Annemieke Nijhof positioneren. Zo ontwikkelden we scenario’s voor situaties die in Nederland kunnen voorkomen. Hierdoor spelen we snel in op actualiteiten met persberichten, blogs, social media en persoonlijke contacten met de media.

Brede publiciteit

In de afgelopen periode werkten we aan verschillende communicatiemiddelen. Hierbij ontwikkelden we bijvoorbeeld een film en persbericht over de jaarcijfers, de uitbreiding van Tauw naar Leeuwarden en publiciteit rondom de sanering van asbest in Nederland. Dat deden we onder andere met een film en een opinieartikel dat we deelden met onze contacten bij bijvoorbeeld Technisch Weekblad, Cobouw en het Nederlands Dagblad.

BIZ - Ondernemers bereiken BIZ - Ondernemers bereiken
  • BIZ - Ondernemers bereiken
Ferander Ferander
  • Ferander
WSP WSP
  • WSP
Invited - productlancering Invited - productlancering
  • Invited - productlancering
Trots op Techniek - PR Trots op Techniek - PR
  • Trots op Techniek - PR
Introductie Canta Introductie Canta
  • Introductie Canta
ProductIP - PR-strategie ProductIP - PR-strategie
  • ProductIP - PR-strategie
Regio FoodValley Regio FoodValley
  • Regio FoodValley
Brammer - Publiciteit Brammer - Publiciteit
  • Brammer - Publiciteit
Regio FoodValley-vouchers Regio FoodValley-vouchers
  • Regio FoodValley-vouchers