BlogWaarom mensen niet meer 'liken'

12 september 2016

Valt het je ook wel eens op dat je steeds minder likes krijgt voor je zakelijke updates? Mij wel. Eerst maakte ik me daar druk over. Was wat ik schreef nog wel interessant genoeg? Of lag het aan mijn timing. Door de loop van de tijd ben ik tot een andere conclusie gekomen. Een lezer en een liker zijn twee verschillende types.

Likers zijn de ambassadeurs van jouw verhaal en jouw organisatie. Hoe dat precies werkt? Ik vertel het je graag

 

Sennheiser - productlancering Sennheiser - productlancering
  • Sennheiser - productlancering
Wasco - positionering Wasco - positionering
  • Positioneringsstrategie
De Nooij - PR bedrijfsjubileum De Nooij - PR bedrijfsjubileum
  • De Nooij
Regio FoodValley-vouchers Regio FoodValley-vouchers
  • Overheids PR
Stapp.in - PR franchise Stapp.in - PR franchise
  • PR franchiseformules
Brammer - Publiciteit Brammer - Publiciteit
  • Technische publiciteit
Regio FoodValley Regio FoodValley
  • Regio FoodValley
Bijbel in Gewone Taal Bijbel in Gewone Taal
  • Productlancering
WSP WSP
  • WSP
Invited - productlancering Invited - productlancering
  • Invited - productlancering